piątek, 23 grudnia 2011

Podsumowanie Akcji 'Masło orzechowe - na słodko i wytrawnie'

Jestem bardzo zadowolona z ilości osób, które wzięły w niej udział. Przynajmniej zważywszy na to, że była to pierwsza organizowana przeze mne akcja ;).
Zdaję sobie sprawę, że nie każdy przepada za masłem orzechowym tak, jak, dajmy na to, za czekoladą ;).
Niemniej jednak dziękuję bardzo wszystkim za udział. Być może zastanowię się nad drugą edycją.

A tymczasem...


Kanapka Presleya (brak zdjęcia)

Peanut Butter Cookies









Fuksja jadalna

















Ciasteczka z masła
orzechowego










Parowane jabłuszka
z owsianką i masłem
orzechowym











Kakaowe masło
nekowcowo-kokosowe











Klasyczne masło
orzechowe










Pełnoziarniste pierogi
z bananem i masłem
orzechowym











Schłodzony pudding
orzechowo-kakaowy
z kaszy manny











Orzechowe spaghetti









Kurczak w sosie
satay z orzechową
nutą











Słodko-słone ciasteczka
z masłem orzechowym





















Pikantny kurczak
z masłem
orzechowym











Koszyczki z
wieprzowiną
i orzeszkami











Warzywa
w orzechowym
sosie











Makaron z
wieprzowiną
i orzeszkami











Granola z masłem
orzechowym










Gui pad nam tua









Satay
z kurczaka










Sojowy koktajl 
z masłem 
orzechowym


Bułka pełnoziarnista 
z masłem orzechowym










Koktajl szpinakowo-
-orzechowo-bananowo-
-jogurtowy z płatkami











Drożdżowe racuchy 
masłem orzechowym 
i jagodami











Cukiniowe pancakes 
z masłem orzechowym, 
bananem i malinami











Ziarniste naleśniki 
z masłem orzechowym










Chleb żytni z masłem 
orzechowym, dżemem 
jagodowo-granatowym 
i bananem












Płatki jaglane z mlekiem, 
bananem, masłem 
orzechowym i jeżynami











Owsianka z mlekiem, dynią, 
masłem orzechowym, 
amarantusem  i cynamonem











Owsianka z mlekiem, 
bananem, dżemem granatowo-
-malinowym i masłem 
orzechowym












Polenta z mlekiem, miodem,
masłem orzechowym i owocami










Orkiszowe naleśniki z masłem 
orzechowym, powidłami 
i owocami











Bananowe pancakes z
masłem orzechowym
i syropem klonowym














Polenta z mlekiem, wanilią, 
dynią, bananem,  masłem 
orzechowym i syropem 
klonowym












Tort bananowo-
-orzechowy










Owsianka z serkiem 
wiejskim, masłem 
orzechowym, bananem 
i granolą












Czekoladowe masło orzechowe









Ciasteczka z masłem orzechowym
i gorzką czekoladą










Jabłkowo-brzoskwiniowa 
jaglanka 
z masłem orzechowym











Drożdżowe kakaowo-orzechowe 
rogaliki z masłem orzechowym










Ryż z mięsem, 
warzywami 
i masłem 
orzechowym












Domowe masło
orzechowe










Sernik z masłem
orzechowym










Ciasteczka z masłem 
orzechowym










Stir-fry z orzechowym
kurczakiem


To tyle przepisów innych użytkowników. A na koniec krótki zbiór moich, które również wzięły udział w akcji: 

Serek homogenizowany
z masłem orzechowym










Owsianka z serkiem, 
brzoskwinią, masłem 
orzechowym i kokosem











Tosty Presley'a









Naleśnik z masłem
orzechowym i migdałami










Owsianka z serkiem,
winogronami, malinami
i masłem orzechowym











Owsianka z serkiem, 
gruszką, masłem 
orzechowym 
i cynamonem












Kakaowo-orzechowy 
pudding z kaszy manny










Serek wiejski z kakaowym
masłem orzechowym










Waniliowy pudding 
z kuskusu z granatem, 
orzechową granolą 
i masłem kokosowym












Chleb orkiszowy z masłem 
kokosowym i dżemem 
kaktusowym











Satay z kurczaka









Jeszcze raz dziękuję za wzięcie udziału w akcji, przepraszam za spóźnienie i... wesołych świąt. :)

3 komentarze:

  1. dziękuję ci za ta akcję! wczesniej masło orzechowe po prostu lubiłam, teraz( po wybróbowaniu połowy przepisów-druga połowa czeka w kolejce) jestem od niego ciężko uzależniona ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna była ta akcja :)

    Jednak większość obrazków nie prowadzi do oryginalnych przepisów na blogach, jak być powinno. Po kliknięciu na nie, pojawia się sam obrazek, a powinien to być odnośnik do strony z przepisem danego blogera :) To pewnie przez niedopatrzenie :) poprawisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mirabelko, dziękuję za czujność. Poprawiłam te błędy, które znalazłam, ale proszę, aby każdy w miarę możliwości sprawdził jeszcze swoje przepisy, bo trochę to poplątane i mogłam się pomylić :).
    Mam nadzieję, że jednak (pomimo późnej godziny) niczego nie przeoczyłam ;).

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się przepis?
Skomentuj, będzie mi bardzo miło :).